نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | فوریه 9, 2008

آموزش دزدی آنلاین در دانشگاه های ایران

امروز یکی از بدترین روزهای دوران تحصیلم بود. با اینکه خیلی از اساتید دانشگاه را از نظر سواد و اطلاعات چندان قبول ندارم اما روی این استاد حساب ویژه‌ای باز کرده بودم. باورم نمی‌شود به این آسانی ما را ترغیب به دانلود غیرقانونی کند.

ماجرا این است: اولین جلسه ترم جدید با استاد محبوبم بود که طبق روال گذشته جلسه اول فقط معارفه و تعیین برنامه ترم جاری است. وقتی استاد خواست چند کتاب برای مطالعه بیشتر معرفی کند خیلی راحت گفت: «این کتاب‌هارو از اینترنت پیدا کنید که اینهمه پول بابتشون ندید. خیلی از کتاب‌هارو بچه‌ها تایپ کردن و توی اینترنت گذاشتند.»
ای کاش از کس دیگه‌ای شنیده بودم. به جمله دقت کنید. «بچه‌ها تایپ کردن…» مثل اینکه خود استاد هم ید طولایی در نقض کپی رایت دارند! Broken heart


پاسخ

  1. قلبت ترک خورد؟ 😦 اصلا میدونی چیه! قلبت رو به کل دیلیت کن تا تیکه تیکه نشده. :دی

  2. شاید خواسته گوشزد کنه که ما کپی رایت نداریم :دی

  3. […] گویا جلسه اول این ترم با استاد طهماسبیان اتفاقاتی افتاده که من بی‌خبر بودم! در وبلاگ یکی از دانشجوهای مرکز مطلبی خوندم که احتمال می‌دادم مربوط به مهندس طهماسبیان باشه! با پیگیری که کردم فهمیدم که بله!البته انتظار بیش از این نمیره! لینک پایین رو ببینید:https://joobinit.wordpress.com/2008/02/09/copy-right-uni-iran […]


بیان دیدگاه

دسته‌بندی