نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | مارس 8, 2008

دانلود آنتی ویروس قدرتمند و کاملا رایگان

دوست خوبم رضا در نوشته «ویروس اسکن‌های آنلاین» چند ابزار بسیار قدرتمند و رایگان به صورت آنلاین معرفی نمودند که استفاده زیادی بردیم، اما متاسفانه بسیاری از کاربران ایرانی هنوز فاصله زیادی با آنلاین بودن دارند از این رو تصمیم گرفتم یکی از نرم افزارهای بسیار پرکاربرد بر روی سیستم عامل ویندوز خودم را معرفی و برای دانلود آزاد قرار دهم.

AVG_anti_virus

AntiVirus یا ضدویروس از ملزومات برای سیستم عامل ویندوز به شمار می‌رود، اما معمولا آنتی ویروس های قدرتمند به صورت پولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، از آنجایی که میانه خوبی با خالی کردن جیب نداریم (مخصوصا در این ایام خرید سال نو) دو راه در پیش داریم.
روش اول را سعی کنید به فراموشی بسپارید. استفاده از نرم افزارهای قفل شکسته دارای مشکلاتیست که قبلا به آنها اشاراتی کرده‌ام. پس تصمیم بگیرید فاصله‌تان را با این روش بیشتر کنید.
اما روش دومی نیز وجود دارد و آن استفاده از نرم افزارهای آزاد است. این بخش کمی احتیاج به جستجو و پرسش‌های بیشتر دارد چون انتخاب نرم افزاری قدرتمند از بین این دسته کار کمی دشواریست. مزیت این روش استفاده کاملا رایگان همراه با پشتیبانی کامل و بدون دردسر از نرم افزار شماست!

 

معرفی آنتی ویروس قدرتمند و رایگان

AVG_Antivirus_System_logo  AVG Anti-Virus برنامه‌ای قدرتمند برای یافتن و حذف ویروس های سیستم شماست. نسخه رایگان آن شامل ضدویروس و امکان آپدیت نرم افزار می‌باشد. این برنامه به راحتی قابل نصب بر روی سیستم شماست و به صورت خودکار از طریق اینترنت به روز آوری می‌شود. مقایسه‌ای که بین انتی ویروس AVG و انتی ویروس Kaspersky انجام دادم نتیجه جالبی در بر داشت. با اسکن توسط برنامه kaspersky سیستم من حاوی هیچگونه ویروس و تروجان و کرمی نبود اما با تکرار این عمل توسط آنتی ویروس AVG یک ویروس و دو تروجان از دیسک سخت من پیدا شد که هر دوی این بدافزارها از طریق اینترنت به کامپیوتر من راه پیدا کرده بودند. یکی دیگر از مشکلات کار با Kaspersky و نرم افزارهای AntiVirus مشابه که به صورت کرک شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد جلوگیری از آپدیت روزانه پس از آپدیت اولیه می‌باشد که برای کاربرانی که از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار آزاردهنده و خطرناک است.
با خیالی آسوده و با وجدانی راحت AVG AntiVirus را دانلود و از امکانات قدرتمند آن استفاده کنید.
از اینجا برای دانلود استفاده کنید. DOWNLOAD

 

 


Responses

  1. کسپر خیلی آنتی ویروس خوبیه، تنها مشکلش همین کرک داشتنشه. این رو دانلود می کنیم ببینیم چطوریاس؟🙂

    پاسخ: کمال عزیز تنها مشکلی که من با این نرم افزار دارم اینه که فایروال با پک رایگانش عرضه نمیشه!

  2. ایول، امتحان میکنیم، ببینیم چجوریاس

    پاسخ:🙂 مخلص آق رضا هم هستیم

  3. من کلا از انتی ویروس بدم میاد! چون کل فایلامو گیر میده!!!😛
    اممم خوبه! بالا رو میگم. دیروز برق رفته بودا! شرمنده.

    پاسخ: به شما هم گیر می‌دن!؟ پس خدا به خیر بگذرونه واسه ما/چون همیشه فایلای آقایون خیلی به هم ریخته تر هستند😉 این انتی ویروس که دیگه آخر گیر دادنه

  4. من اینو تست کردم
    خیلی قوی نبود ولی یه بار شدیدا منو نجات داد
    چون با ویروسی سر و کار داشتم که وقتی حس میکرد داری آنتی ویروس نصب میکنی سیستم رو ریست میکرد ولی اینو آنتی ویروس تشخیص نداد😉
    مشکلش این بود که فایل آلوده رو تعمیر نمیکرد بلکه حذف میکرد
    البته برای من که خوب بود

    پاسخ: سلام مسعودجان! بابا یه خبر بده، نگران بودیم/ وبلاگ رو تعطیل کردید؟

  5. منم از avg استفاده میکنم . واقعا فوق العاده است و امتیازات زیادی هم در سایت های رای گیری آورده .
    اینجا رو هم ببین . در موردش نوشتم :
    http://macromediax.wordpress.com/2007/12/05/security-softwares/

    پاسخ: سلام/مطلب شما را هم مطالعه کردم خیلی عالی و کامل بود. از بقیه بچه‌ها هم دعوت می‌کنم این مطلب کامل و قوی را مطالعه کنند.

  6. سلام
    من شیش تا آنتی ویروس با هم دارم اما بازم ویروس می گیرم ولی تا حالا از این avg استفاده نکردم می ریم ببینیم چطوره
    راستی ژوبین جان حال و هوای تازه مبارک باشه ، فید خون از این مشکلاتم داره دیگه
    موفق و پیروز باشی

    یا علی مدد

    پاسخ: سلام علی عزیز. این شش‌تا انتی ویروس با هم می‌سازن!!؟ شنیدم انتی ویروس‌ها موجودات خیلی حساسیند دوست ندارند سرشون هوو آورده بشه!!😉

  7. چه وبلاگ خوبي داري , يادم باشه چند روز يک بار بهت سر بزنم

    پاسخ: سلام، خوش آمدید. نظر لطف شماست. برای اینکه اذیت نشید می‌تونید از خوراک وبلاگ استفاده کنید و وقتی وبلاگ آپدیت شد به راحتی با خبر بشید. باز هم ممنونم. امیدوارم باز هم اینجا ببینمتون

  8. سلام:
    دوستان خوبم وبلاگ خوبییه امیدوارم همیشه سر بلند باشه من از ای وی جی استفاده کردم اما اینبار از این وبلاگ میگیرم ببینم چطوره در ضمن من مشکل ویروسهای اینترنتی رو زیاد دارم مثله تروجانها این جواب میده؟

    پاسخ: سلام، به این وبلاگ خوش آمدید. این آنتی ویروس در شناسایی ویروس‌ها و تروجان‌ها خیلی قوی هست اما این نکته را هم به یاد داشته باشید که هیچ نرم‌افزاری کامل نیست. توصیه من استفاده از این نرم افزار است و هر از چندگاهی برای چک کردن سیستم به وسیله انتی ویروس‌های دیگر از مطلب «ویروس اسکن‌های آنلاین» که لینکش در همین مطلب آمده استفاده کنید. امیدوارم باز هم در اینجا ببینمتان

  9. دانلود نمودیم باشد که مقبول طبع قرار گیرد

    پاسخ: یا شیخ شما باید زحمت بکشید و مطالب مارو بسنجید و گزارش قبول شدن یا نشدن بدید!

  10. برای اینکه کسی چیزی نگه، بعدا بر علیهمون در دادگاه استفاده بشه

  11. سلام
    دوست من شما به یک بازی نوروزی دعوت شدید ، به ما یه سری بزنید .🙂
    موفق و پیروز باشید

    یا علی مدد

    پاسخ: اطاعت امر می‌کنیم علی جان

  12. چرا دیگه نمی نویسی؟

    پاسخ: سلام. این آخر سال مگه مجالی واسه نوشتن می‌ده؟ فقط فرصت می‌کنم بیام بازی‌های آنلاینم رو ادامه بدم!!😉

  13. من از انتی ویروسAVGاستفاده میکنم ولی از سال 2008 به بعد قفل شده است لطفا توضیح بدهید

    پاسخ: سلام و عیدتون مبارک. ممکنه شما از نسخه غیررایگان AVG استفاده می‌کرده‌اید که بعد از آپدیت شناسایی و قفل شده. می‌تونید از همین لینکی که در متن آورده شده استفاده و نسخه کاملا رایگان آن را دانلود کنید. موفق باشید

  14. با سلام
    آنتی ويروس AVG کامپيوتر من UP GRADE نمی شود لطفا راهنمايی فرمائيد.

    پاسخ: سلام دوست عزیز. مشکلات بسیاری باعث این تغییر می‌شود که «استفاده از نسخه غیر رایگان» یا «تنظیمات اشتباه در برنامه» بیشترین امکان را دارد. لطفا توضیحات بیشتری بدهید.

  15. برای ما ایرانی ها واقعا دادن پول برای خرید نرم افزار انگار واقعا سخته پس من هم نصب میکنم و ممنون

  16. عزیزانام من شدیدن به یک فیلتر شگن عالی نیاز دارم لطفا برای من میل کنید ممنون

  17. سلام به کارت ادامه بده مطوئنم که هر روز مخاطبانت بیشتر میشن یا علی

  18. کامپیوترم یه ویروسی پیدا که وقتی میخوام آنتی ویروس دانلود کنم برنامه رو میبنده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. از این بهتر نمی شد

  20. کارت خیلی عالی بود کارت ادامه بده امیدوارم موفق باشی برادرم
    (دورود بی کران سربازان مهدی ) برای سلامتی امام زمان (عج)صلوات:


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

