نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | مارس 17, 2008

عیدی ژوبین به خوانندگان وبلاگ

سلام
علی آقای عزیز یک بازی جدید و جذاب راه انداختند و زحمت دعوت از مارا هم کشیدند. ما هم همیشه یکی از پایه‌های استوار بازی‌های وبلاگی بودیم و هستیم و انشاالله دعوت کنید تا باشیم!

بازی علی‌جان به این صورت است که هر وبلاگ نویس باید عیدی آماده و به خوانندگانش اهدا کند. خود ایشان توصیه کردند که هدیه و عیدی برنامه یا فایل کم حجمی برای دانلود باشد. اما عیدی که من در نظر گرفتم کمی متفاوت است.
در حال آماده کردن یک سی‌دی حاوی برنامه‌های رایگان و البته قدرتمند و پر استفاده هستم که انشاالله در سال جدید آماده و به همراه یک سی‌دی اوبونتو 7.10 به خوانندگان اهدا خواهم کرد. فکر می‌کنم ایده خوبی برای توصیه برنامه‌های رایگان به دوستانمان باشد. تاکنون نرم‌افزارهای رایگان زیادی را برای دوستانم نصب کرده‌ام که با اینکار می‌خواهم دامنه فعالیتم را وسیع‌تر کنم!🙂
فقط یک سوال، سی‌دی‌ها را از چه طریقی می‌توان به دست دوستان رساند؟ در مورد شهر اصفهان و شهرکرد مشکلی ندارم اما شهرهایی که دسترسی کمتری به آنها دارم، به جز پست راهی هست؟
سعی می‌کنم بعد از برگشت از مسافرت کوتاهی که دارم سی‌دی‌ها را آماده و عیدی بچه‌ها را اهدا کنم.

و برای حفظ سنت بازی وبلاگی از چند نفر از دوستانم برای ادامه این بازی دعوت می‌کنم. امیدوارم عیدی خوبی نصیب خودم شود!!
دوست مهربان و زحمت‌کشم حدیث و آقا صادق همسرشان، دوست بسیار عزیزم که مثل برادر نداشته‌ام دوستش دارم آقا رضای گل ، از جناب کشوری و مسعود عزیز که با هم همکار هم هستند! آقا مهران که ایده‌های نزدیک به هم داریم ، کمال که معرف حضور همه هستند ، شیخ که همسایه هم هستیم ، میرزا که به بنویس معروفند و کم می نویسند ، آقا رضا (آپدیت لاگ) (از شما انتظار عیدی درست و حسابی داریما!) ، جناب فعلا! و همه دوستانم دعوت به بازی هستید.

* ببخشید کمی دیر اما باید اعلام می‌کردم که قالب وبلاگم انتخاب حدیث خانم است و زحمت هدر وبلاگ را هم ایشان کشیدند. باز هم از زحماتشان تشکر می‌کنم.
** مدت‌هاست دستی به سر و روی لینکستان وبلاگم نکشیده‌ام و جای بسیاری از دوستان در آنجا خالیست سعی می‌کنم در این چند روز اقدام کنم. و البته خیلی خوشحال می‌شوم با دوستان جدیدی آشنا و تبادل لینک داشته باشم.
*** دوست دارم در آخرین نفس‌های سال 86 باز هم بنویسم اما اگر نشد عیدتان پیشاپیش مبارک باد.


Responses

  1. ما منتظر اون سی دی هیجان انگیز هستیم

    پاسخ: چشم، به زودی. چرا راه حل ارائه ندادید کمال جان!؟

  2. آقا جواد دستت درد نکنه، شرمندمون کردی.
    راستی هدرتو ندیده بودم خیلی قشنگ شده، دست حدیث خانم درد نکنه.

    پاسخ: قابل دوست عزیزم رو نداشت. حالا عیدی ما چی میشه؟🙂

  3. ممنون بابت دعوت، به زودي شرکت خواهم کرد.🙂

    پاسخ: لطف می‌کنی مهران‌جان

  4. ممنون از دعوتت ببخشید که فرصت خوندن آر اس اس هامو نداشتم و این دعوت رو ندیدم
    مطلبم رو اصلاح کردم
    عید شما هم مبارک

    پاسخ: سلام مسعود عزیز، ممنونم لطف کردی.

  5. من حاضرم بیام در خونتون سی دی رو ازت بگیرم.

    پاسخ: شما رو سر ما جا دارید. آماده بشه خودم خدمتتون می‌رسم.🙂

  6. سلام
    دستت درد نکنه عجب عیدی با حالی ، به نظر من تنها راه عملیش آپلود و دانلودشه .
    عید بر همه مبارک

    یا علی مدد .

    پاسخ: ممنونم علی‌جان به خاطر راهنمایی. شاید برای دوستانی که دسترسی بهشون ندارم از این روش استفاده کنم و برای بقیه دوستان هم سی دی تهیه کنم. عید شما هم مبارک

  7. […] زده عزیز و ژوبین عزیز منو به یک بازی دعوت […]

  8. چه بازيه خوبي منم بازي (ولي نه اين بازي صرفه اقتصادي نداره) 🙂
    گفتي که با اصفهان مشکل نداري آماده شد بگو آدرس بدم

    پاسخ: شما یه برنامه برای دانلود قرار بدید! اینطوری که خوبه؟ اسمتون رو اضافه کنم؟ اونم به روی چشم، آماده که شد هماهنگ می‌کنیم.🙂

  9. راه حلش ساده است، میاییم اونجا می گیریم

    پاسخ: لطف می‌کنید اینطوری کار ما رو هم راحت تر کردید!

  10. واسه ما پست کن! دو تا می فرستی یا یکی؟😉
    ما گفتیم بریم مهمونی خونه نباشیم عیدی ندیم، تو حالا میگی عیدی بده؟ :دی

    پاسخ: 4تا می‌فرستم! چون هر عیدی دوتا سیدی می‌شه!! من منتظرم اول عیدی خودم رو بگیرم بعدا عیدی بدم!😉

  11. این جوری که نمیشه!

    پاسخ: به قول قدیمیا کار نشد نداره! عیدتون مبارک. مرسی برای کامنت اولتون در این وبلاگ

  12. اضافه کن عزيز البته اضافه نکرده من خودم رو دعوت کردم

    پاسخ: اضافه شد رفیق!

  13. البت خدای نکرده یه وقت فکر نکنید ما اصفهانی هستیم !!
    اما اصولا توی ولایت ما فقط عیدی گرفته می شه ، عیدی داده نمی شه !!
    پس دم شروع کننده ی بازی گرم !
    و از وبلاگ نویسان عزیز خواهشمندیم هر چه سریع تر عیدی های خودشون را رو کنند !!

    پاسخ: تازه هدیه روز تولدتون هم هست که هنوز نگرفتید!!

  14. آقا جواد جون شرمنده !
    به گفته دوستان و آشنایان و تصدیق خودم، بنده آلزایمر دارم !
    اگه اشتباها دعوت شما رو فراموش کرده ام، عذر خواهی میکنم و ویرایش !
    راستی من واسه چی اومده بودم اینجا ؟؟؟

    پاسخ: سلام داداشی. با این جمله آخرتون منو هم به جمع اون دوستان و آشنایان اضافه کن!!

  15. […] ژوبين منو به يه بازي دعوت کرده، که در اون بايد به مناسبت نوروز هديه‌اي رو به ديگران […]


  16. قالب جدید مبارک
    خیلی بهتر از قبلیه

    هر روزتان نوروز
    نوروزتان پیروز😀

    پاسخ: سلام. سال نو شما هم مبارک باشه. ایشالا سال خوبی برای همه باشه پر از صلح و صداقت و دوستی. واسه قالبم هم ناراحتم هم خوشحال! خوشحال به خاطر اینکه بچه‌ها خوششون اومده، ناراحت برای اینکه اینقدر بدسلیقه بودم و نمی‌دونستم! نوروز باستانی مبارک. خیلی خیلی لطف کردید. شما استرانگ نوشتید من ویک می‌نویسم ایندفه🙂

  17. بوی باران
    بوی سبزه
    بوی خاک
    شاخه های شسته
    باران خورده پاک
    آسمان آبی و ابر سپید
    برگ های سبز بید
    عطر نرگس
    رقص باد
    نغمه ی شوق پرستوهای شاد
    خلوت گرم کبوترهای مست
    نرم نرمک میرسد اینک بهار
    میرسد اینک بهار
    خوش به حال روزگــار

    خوش به حال چشمه ها و دشت ها
    خوش به حال دانه ها و سبزه ها
    خوش به حال غنچه های نیمه باز
    خوش به حال دختر میخک که میخندد به ناز
    خوش به حال جام لبریز از شراب
    خوش به حال آفتــاب

    ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
    ای دریغ از من اگر مستم مسازد آفتاب
    ای دریغ از ما دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
    گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ
    هفت رنگش میشود هفتاد رنگ
    هفت رنگش میشود هفتاد رنگ
    .
    نوروزتان پیروز

  18. هرچند که رسما پارسیکس خیلی بهتره ولی کارت خیلی جالبه. دمت گرم!

    پاسخ: ممنونم دوست عزیز. مهم حمایت و استفاده از این بسته‌هاست که ایشالا بهش می‌رسیم. مرسی تشریف آوردید.

  19. […] عید، بدون عیدی دادن و عیدی گرفتن حال نمیده! لذا به دعوت ژوبین عزیز، وارد بازی عیدی […]

  20. […] بدون عيدي دادن و عيدي گرفتن حال نميده! لذا به دعوت ژوبين عزيز، وارد بازي عيدي […]

  21. اگه تا قبل سیزده آدرس دادی که عیدی بهت تعلق میگیره اگه نه که دیگه هیچی! زود باش بیا مسافرت بسه : ))

    پاسخ: سلام، منم اومدم بزار ببینم اینجا چه خبره!…😉

  22. […] پیروزی و بهروزی برای شما باشد.درخواستی از شما داشتم. در اینجا قرار شد هدیه‌ای آماده کنم و برای خوانندگان ارسال کنم. […]

  23. […] اطلاعات بیشتر در مورد CD هدیه نرم افزارهای آزاد به اینجا و همچنین برای ثبت نام خود در لیست متقاضیان این CD به این […]


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

