نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | فوریه 23, 2008

خبر فوری! عکس واقعی دکتر مزیدی

فوق‌العاده فوق‌العاده!!

می‌خوام یکمی پول دربیارم! عکس واقعی دکترمزیدی عکس واقعی!
صددرصد تضمینی!
به قیمت بالاتر فروخته خواهد شد!
دکتر اگه خودت بخوای بخری باید 4 برابر قیمت پیشنهادی پول بدی تا پخش نشه! 4برابر به خاطر اینکه 4 نفر توی عکس هستند!!
عکس واقعی! ولی فعلا لو نمی‌دم! قیمت بدید!!
دکتر اونقدرها هم که می‌گفتی هیکلی نداریا

این پست ممکنه پاک بشه! بستگی به نظر دکتر داره. (بین خودمون باشه! عکسه واقعیه واقعیه)

Wave


Responses

  1. كنجكاو شدم!🙂 بذار ببينم قيمتهاي پيشنهادي چقدر مي‌ره بالا🙂 بعد يه لينك خصوصي بهم نشون بده اگر خودم بودم حاضرم 4برابر حق السكوت بهت بدم
    بعيده .چون هيچ عكسي از من در اينترنت نيست.مگر اين كه كسي خيانت كرده باشه. در هر صورت قبل از فروش حتما يك تماسي با من بگير.اگر اصل باشه حاضرم 4 برابر ازت بخرم

  2. 125 تومن ! کســـی نبود؟

  3. 7 برار قیمت خریدارم ! D :

  4. هفت برابر!!!
    بازم تاکید می‌کنم عکس خود دکتره! قیمت بدید!

  5. اونو میگی که دو تا زوج خوشبخت توش هستن؟

  6. عكس خصوصی احمدی نزاد هم بفروشی مهم نیست .. مزیدی كیه بابا !!!!! دكی جون حال كردی زدم تو حالش … ببین اگه تونستی اكص واغعی من رو بفروش

  7. رو قیمت خودم که نمیتونم قیمتی بزارم : ))

  8. […] ژوبین آی تی تحقیق، مقالات و نوشته های آی تی و فناوری اطلاعات به صورت ساده، کاربردی و خوشمزه! درباره « خبر فوری! عکس واقعی دکتر مزیدی […]

  9. مفت هم بدی نمیگیرم!!!!😀

  10. هر کسی که خرید لطفا با بنده یک تماسی داشته باشه…!

  11. ها منم دیدم عکس دکترو.ایشان بسیار خوش تیپ می باشند.

  12. من بجز عکس چیزهای دیگه ای هم از دکتر دارم

  13. من بجز عکس چیزهای دیگه ای هم از دکتر دارم ولی نمیگم چیه ، حالا انگار چی هست که باخواهیم بابتش پول بدیم اگی مونث بودی ارزش داشت ، فقط نمیدونم موهاش هنوز بلنده یا کوتاه کرده

  14. من ديدمش زياد مالي نبود! خودم عكس مزيدي رو با دختر دايي گمشده مهرجويي دارم! بشتابيد! خريدارم!

  15. با عرض سلام
    من یک پزشک هستم و دوست دارم اطلاعاتی را که دوستان نیاز دارن به صورت خیلی تکمیلی و رایگان در اختیارتان قرار دهم
    من مدرک تحصیلیم مربوط به دو دانشگاه معتبر امریکا می باشد
    1-هاروارد تحصیلاتم را انجام دادم
    2 حالا در UC .LA , هوستون کارهای تحقیقاتی انجام میدهم


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

