نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | آوریل 19, 2008

عیدی به سبکی جدید

F46BD_0100

سلام
برای وقفه طولانی مدتی که بین کارها پیش آمد عذرخواهی می‌کنم. سی‌دی نرم‌افزارهای آزاد آماده شده. البته هنوز اتوران و تنظیمات زیادی روی اون صورت نگرفته؛ دلیلش هم وقت کمیست که در سال جدید دارم و متاسفانه این هفته استفاده از اینترنتم هم کاهش پیدا خواهد کرد. سعی می‌کنم سی‌دی را به همین صورت برای شما ارسال کنم و انشاالله در فرصت‌های بعدی آپدیت‌های جدید را اضافه، لیست را تکمیل و با اتوران برای ارسال قرار دهم.
برای دریافت عیدی (با یک ماه تاخیر!) لطفا از طریق ایمیل و یا این فرم مشخصات زیر را ارسال نمایید:
1) نام و نام خانوادگی دریافت کننده
2) نام استان و شهر محل سکونت ویا محل کار
3) آدرس کامل پستی
4) کدپستی ده رقمی
5) مایل به دریافت کدام یک از نگارش‌های اوبونتو هستید؟ 32بیتی یا 64بیتی؟
پیوند به فرم: http://www.contactify.com/22d7f
ایمیل: joobinit@gmail.com
لطفا آدرس پستی و کدپستی را به صورت دقیق چک و ارسال نمایید که هدیه ناقابل ما زودتر به دستتان برسد.
مهلت ارسال مشخصات هم تا تاریخ 6-2-87 یعنی روز جمعه هست.
باز هم طلب بخشش می‌کنم برای یک ماه تاخیر غیرقابل بخششم!

* منظور من از «عیدی به سبک جدید» زمان عیدی دادنم است!
** از حدیثه خانم و همسرمهربونشون جناب صادق‌خان هم بینهایت ممنونم. عیدی این عزیزان هم به دستم رسید و بسیار ذوق‌زده شدم! (; امیدوارم هدیه از دست یک زوج خوشبخت بخت مارا هم باز کند! =)
*** سعی می‌کنم از این به بعد وبلاگ را هم آپدیت کنم اما متاسفانه تا چندماه آینده استفاده از اینترنتم به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.


Responses

  1. […] 2008 | # | Tags: عیدی سلام با کمی تاخیر ما هم عیدی می‌دهیم!! https://joobinit.wordpress.com/2008/04/19/freeware-cd البته ببخشید نمی‌دونم حق دارم این پست رو اینجا قرار […]

  2. ادرس ما رو همون که فرستادیم هست!😀 الهـــــــــــــــــــی آمــــــین! از ته ته ته دلم بود. : x

    پاسخ:😀 مرسی

  3. بیشتر توضیح میدادین بد نبودا!
    آخه نمیشه اون فرم رو پر کرد!
    یعنی جایی مخصوص اون چیزایی که شما گفتین نداره.

    پاسخ: متاسفانه فرمی که برای اینکار طراحی کرده بودم روی وردپرس جواب نداد و پس از طراحی صفحه جداگانه در یک هاست دیگه معلوم شد از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند! اما توضیح کوتاه در مورد این سی‌دی: سی‌دی حاوی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای اوپن سورس ویا رایگان (اکثرا رایگان) هست که قرار بود به عنوان عیدی تقدیم به خوانندگان بشه ولی متاسفانه کمی طولانی شد. برای دریافت سی‌دی کافیه اطلاعات خواسته شده را به ایمیل من ارسال کنید. بهتر هم هست که فارسی بنویسید چون تا الان چندتا از بچه‌ها پینگلیش نوشتند و من بعضی جاها مشکل دارم! مرسی سر زدید. انشاالله این هدیه ناقابل بتونه استارت خوبی برای استفاده قانون‌مند از نرم‌افزارها باشه.

  4. بابا منم از اون سي دي مي خوام:
    اينم مشخصاتم:
    (حذف)
    من اوبونتو ندارم. يعني به من نمي رسه؟!!!

    پاسخ: سلام دوست گرامی. قرار بود مشخصات به ایمیلم ارسال بشه برای همین مجبور شدم اطلاعات شما را در اینجا خذف کنم. سی‌دی اوبونتو هم برای شما ارسال خواهد شد. امیدوارم بپسندید.

  5. خوشحالم که آپدیت کردی و ناراحت از اینکه قراره باز دیر به دیر آپدیت کنی

    پاسخ: ممنونم مسعودجان، ناراحتی من از اینه که چندروزیه گوگل ریدرم باز نمیشه! و بدتر از اون اینکه مجبورم دیر به دیر مطالب بچه‌هارو دنبال کنم.😦

  6. ببخشید، یه سوال

    من درست متوجه نشدم
    این برنامه ها(نرم افزارها) فقط مخصوص اوبونتو هست؟

    پاسخ: سلام. نه خیر. به دلیل اینکه بسیاری از کاربران ایرانی از ویندوز استفاده می‌کنند تمامی این نرم افزارها مخصوص ویندوز هستند. سی‌دی اوبونتو به دلیل این ارسال خواهد شد که آشنایی کوچکی با یک سیستم عامل متن باز صورت بگیرد و نقطه شروعی برای پیوستن به راه اوپن سورس باشد.🙂

  7. ما که با فرم و به فارسی برات فرستادیم. اگر فرمت با فارسی شمکل داره بگو تا برات بهصورت PDF میل کنم.

    پاسخ:😉 ممنون، این فرم جدید تماس با زبان فارسی هیچ مشکلی نداره. به زودی سی‌دی‌ها ارسال میشه.

  8. سلام …

    اول اینکه خیلی خوشحال شدم که یه ایرانی اینطور از نرم افزار های متن باز پشتیبانی میکنه !!!

    دوم اینکه میخوام بدونم ایمیل من به دستت رسید ؟؟؟

    و سوم اینکه توی سایت بین داونلود یک آنتی ویروس اپن سورس آپلود شده که بد نیست که این آنتی ویروس رایگان رو امتحان کنید !!!
    اسمش هست :ClamWin Free Antivirus 0.93
    و لینک مطلب :
    http://bindownload.com/archives/1387/02/01/clamwin-free-antivirus-2.php#more-612

    موفق باشید و باز هم از بابت این کار مهم و انشاء الله فراگیر تشکر میکنم .

    پاسخ: سلام، ممنونم؛ ما هم امیدواریم این حرکت فراگیر بشه. در مورد ایمیل عرض کنم که ایمیل شما و دوستان همگی به دستم می‌رسه و فردا (روز جمعه) که آخرین مهلت ثبت‌نام هست جواب تک‌تک ایمیل‌هارو خواهم داد و اگه مشکلی در مشخصات ارسالی باشه حتما درخواست تصحیح رو براتون ارسال می‌کنم. شاد و موفق باشید. تا فردا:!:

  9. راستی یادم رفت بگم …
    از اونجایی که مشکل فارسی داشتم مشخصات خودم رو توی یک فایل تصویری فرستادم !!! ( BMP )
    سابجکتش هم هست : freeware-cd

    لطف کن ببین اگه نیومده دوباره بفرستم …

    علی یارت .

  10. پس کوش ؟؟؟

    پاسخ: سلام؛ ببخشید من مجبورم برای استفاده از اینترنت بیام کافی نت!! این هفته اگه خدا بخواد ارسال می شن😉

  11. […] و همچنین برای ثبت نام خود در لیست متقاضیان این CD به این آدرس مراجعه کنید […]

  12. حال کردم با وبلاگت

    پاسخ: لطف داری عزیز

  13. سلام
    منم مشخصاتم رو به ايميلتون ارسال كردم
    Dr.saeed

    پاسخ: سلام؛ لطف کردید ایشالا سی دی به دستتون می رسه

  14. سلام رفیق .حالت چطوره .قالب جدیدتم از قبلی قشنگ تره ها..

    پاسخ: سلام؛ مرسی عزیز؛ خیلی وقت بود عوض شده بود!🙂

  15. فکر کنم آخرش هم ایمیل من نرسید !!!
    اینم از انتخاب یک شرکت داخلی برای ایمیل !!!

    پاسخ:سلام مسعودجان؛ الان از روی لینکی که ارسال کرده بودید مشخصات شمارو ثبت کردم. لینک رو هم برمی دارم. دوستان همه دقت داشته باشند که اگه جواب ایمیل براشون ارسال نشه یعنی این که ایمیلشون به دستم نرسیده.

  16. اقا قبول نيست من دير رسيدم با تاخيير فرم رو پر کردم قبول ميکني؟

    پاسخ: سلام؛ چرا قبول نکنم. اگه ایمیلتون رو ارسال کرده باشید حتما جوابشو می دم و سی دی رو می فرستم.

  17. پس چرا نرسید این عیدی !!!
    حتما همون مشکل :
    » متاسفانه تا چندماه آینده استفاده از اینترنتم به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. »
    شدت پیدا کرده ؟؟؟

    پاسخ:😉

  18. من بهتون لینک دادم
    خوشحال میشم که لینک بدید
    اینجا:
    http://p30geek.wordpress.com/favorite-blogs-and-sites/

    پاسخ: سلام, خیلی ممنونم بابت لینکتون. من هم به شما لینک دادم. موفق باشید


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

