نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | مارس 19, 2008

طلب حلالیت

سلام
سال نو مبارک
خیلی خوشحالم، امسال از سال‌های قبل حس بهتری دارم. خونه تکونی کردم، خریدهارو انجام دادم و…
الان هم به مادرم برای چیدن سفره هفت سین کمک کردم. شاید دلیلش شما دوستای خوبم باشید؟ وبلاگ داشتن حس آزادی خاصی داره. هرچند وبلاگ روزنوشت نیست اما در کنار دوستان بودن انرژی خوبی به من می‌ده.
به سبک مهران جان من هم شماره‌بندی می‌کنم:

1. سال نو مبارک.

2. دوست خوبم آقا رضا مارو به بازی آرزوها دعوت کردند. من هم به سبک این بازی باید سه آرزو داشته باشم برای سال 87 / حالا بیشتر بشه مشکلی داره؟!؟
     نخست: امیدوارم در سال جدید دروغ، جنگ و  فقر و تفرقه بین رنگ و دین و مذهب کاهش پیدا کنه.
     دوم:      امیدوارم در این سال انسان‌هایی که دوستشان دارم و دوستانم مخصوصا دوستان جدید اینترنتیم به آرزوهای شیرینشان با تلاش و کوشش دست پیدا کنند.
     سوم:    آرزومند سلامتی و موفقیت پدر و مادر و خواهرای عزیزم هم هستم انشاالله به هرآنچه باید برسند و سایه پرلطفشان از سر بنده کم نگردد.
     پایان:     و در آخر دعایی برای حال خودم؛ خداوندا مرا به راه راست هدایت کن، کارها را آسان و تلاش‌هایم را به نتیجه برسان، دوستان خوبی دارم برای حفظ آنها به من یاری برسان، مرا از شر بدخواهان بدور بدار …
بازی را ادامه بدید. چون تعداد بازی‌ها زیاد شد اگر کسی دوست داشت اعلام کنه تا اسم و لینکش اضافه کنم.

3. با چند نفر از دوستانم عازم سفری هستیم. خواستم از همه دوستان و آشنایان و عزیزانی که به هرنوعی با هم ارتباطی داشتیم یا صحبتی رد و بدل شده و از طرف من ناراحتی پیش آمده طلب حلالیت کنم. اگر بدی از ما دیدید حلال کنید. (یک بار جایی بودیم کارگر ساختمان کناری اومد و دیدم از همه بچه‌ها حتی منی که بار اولم بود می‌دیدمش طلب حلالیت کرد. رفتار این کارگر آنقدر به دلم نشست که سعی می‌کنم همیشه قبل از سفر اینکار را تکرار کنم.)

4. سفره هفت سین جالبی شده. شاید عکس‌هارو توی فیس بوک قرار بدم. (صفحه من در فیس بوک)

5. سال نو برای سومین بار در این پست مبارک باشه!

6. چندتایی به لینک‌های دوستان در بلاگ‌رولینگ وبلاگم اضافه کردم. اگر باز هم کسی تمایل داشت لطفا اعلام کنه تا لینک اضافه  بشه.

7. فکر نمی‌کردم عیدی من اینهمه علاقمند پیدا کنه! ایشالا عمری باقی باشه بعد از سفر حتما سی‌دی‌ها را آماده و به نحوی به دستتون می‌رسونم.

 

باز هم عید باستانی نوروز به همه عزیزان و خوانندگان وبلاگ مبارک باشه. این هم از آخرین پست در سال 1386 و آخرین شب این سال پرخاطره که به دفتر خاطرات سپرده شد.


Responses

  1. آفرین به این میگن بزرگواری،
    هیچکدم از 3 تا آرزو هات مال خودت نبود.
    راستی ما رو هم 2a کنید.

    پاسخ: خواهش می‌کنم رضاجان؛ محتاجیم عزیز؛ شما دعا کنید ما سالم برگردیم🙂 من جونم رو خیلی می‌خواما!😀

  2. سال نوت مبارک ژوبین جان. خوش بگذره سفر

    پاسخ: سال نو شما هم مبارک باشه کمال جان. ایشالا سال خوبی برای شما باشه

  3. سال نو مبارک. سفر خوش

    پاسخ: سلام دلزده عزیز. عید شما هم مبارک باشه. موفق و پیروز باشید.

  4. سال نوت مبارک آقا🙂

    پاسخ: درود بر رضای عزیز. سال نو شما هم مبارک باشه. ایشالا سال پرباری داشته باشید با مقاله‌های توپ و پربازدید!😀

  5. گرفتن مچ يكي از وبلاگ هاي برزگ فارسي زبان وردپرس به جرم رعايت نكردن كپي رايت.
    لطفا به وبلاگ «كليد اول» مراجعه كنيد و در قسمت نظرات پست «گرفتن مچ يكي از وبلاگ هاي بزرگ فارسي وردپرس توسط كليد اول» به اين كار اعتراض كنيد تا بعد از اين كمتر شاهد اينجور كارا بشيم.
    اينكارا به دلسردي وبلاگ نويسا موجب مي شه و همه ما وظيفه داريم به اقاي مسعود قاسمي عزيز تذكر بديم.
    http://key1one.wordpress.com/
    منتظر شما هستم.

  6. درد و دل يك وبلاگ نويس با دوستان وبلاگ نويس موضوعي هستش كه تو كليد اول گذاشته شده و از همه وبلاگ نويسان خرفه اي درخواست ميشه براي كمك به امر وبلاگ نويسي در اين بحث شركت كنند.
    http://www.key1one.wordpress.com

  7. سلام در وبلاگ خود جنبش مرام نامه رو اعلام کردم و برایش مرام نوتشهائی هم نوشتم از شما دعوت می کنم تابه این مرام نامه پیوسته و آن را تکمیل کنید تا همه با هم وردپرسی با مرام داشته باشیم
    http://itnevesht.wordpress.com/2008/03/22/maramnameyewordpress/

  8. چطوری رفیق؟..سال نو مبارک

    پاسخ: ممنونم شاهین‌جان، سال نو شما هم مبارک باشه

  9. من آرزوهامو نمیگم!🙂

    پاسخ: خوب من می‌گم: 1…
    نه نمی‌گم! منتظرم خودتون بگید😀

  10. نه تو هم نمیدونی! منم نمیگم : – »

    پاسخ: عیدی منو اگه ندی همه آرزوهاتو می‌گم😉

  11. آدرس بده خب! : – s

    پاسخ: چشم. اصفهان، زیر سی و سه پل، پل بیست و پنجم اونجا کارتون خوابم فقط حواستون باشه خودم نبودم به بچه‌ها ندیدا!! دیگه بهم نمیدنش :×

  12. اِه اونجایی؟ بمون تابستون میایم میدیم به خودت!😉

    پاسخ: قدمتون روی چشم.

  13. خوش به حال کسانی که در سفرند😉

  14. سفری بس طولانی شد گویا !

    پاسخ: سلام شیخ، اتفاقا سفر بسیار کوتاهی بود! اما پستی نمی‌زارم تا هدیه بچه‌ها رو آماده کنم و اولین پست اوسالم «عیدی» باشه. مرسی سر زدی عزیز

  15. آقا حلالت کردم، خیالت راحت باشه😉

    پاسخ:🙂 خیلی ممنونم!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

