نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | مارس 5, 2008

دانلود نرم افزار

خوشبختانه بحث و اشاعه نرم‌افزارهای آزاد و رایگان در بین وبلاگ نویسان ایرانی به یک کار گروهی و هدفمند تبدیل شده که نشاندهنده آینده نگری و تلاش بچه‌های وبلاگ نویس برای تغییر مسیر کاربران ایرانی به سوی نرم افزارهای آزاد دارد. من هم سعی می کنم در موقعیت‌هایی به معرفی نرم افزارهایی رایگان و یا متن باز برای دانلود بپردازم.
متاسفانه بیشتر کاربران ایرانی از نرم افزارهای کرک شده موجود در بازار استفاده می‌کنند که مشکلاتی به همراه خواهد داشت. نخست اینکه برنامه استفاده شده توسط کاربر بدون پرداخت حق کپی رایت بوده و نوعی سرقت به شمار می‌رود! یعنی کاربر پولی که باید بابت خرید برنامه اصلی بپردازد را پرداخت نکرده و نرم افزار کرک شده آن را با قیمتی بسیار پایین‌تر خریداری می‌کند. دوم اینکه برای استفاده از آن نرم افزار احتیاج به طی مراحل اضافه است که معمولا پس از گذشت زمان دچار مشکلاتی خواهند شد. مثلا نیاز به شماره سریال جداگانه و نصب برنامه‌های کرک و …
اما راه ساده‌تری برای استفاده از اینگونه نرم‌افزارها نیز هست. نصب نرم افزارهای رایگان.

avs-dvd-player

برای این نوشته نرم افزاری برای دانلود قرار می‌دهم که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برنامه‌ای پرکاربرد برای پخش دی وی دی ها با نام AVS DVD Player.
برای دانلود اینجا کلیک کنید DOWNLOAD


Responses

  1. برنامه خیلی خوبی بود. ممنون
    یکی از نکاتی که تو این برنامه خیلی برای من جالب بود، قابلیت پخش AMR بود. ولی یکمی تو پخش فایلهای FLV مشکل داره
    خیلی ممنون
    راستی قالب جدیدت خیلی خوبه ها !!!

    پاسخ: کاربرا اگه مثل این رفیق ما بودن چی می‌شد! خدا خیرت بده جوون!🙂 قالب جدید یه کوچولو کار داره هنوز اونم هدرشه؛ زحمتشم به گردن یکی دیگه از دوستام انداختم😉

  2. من این برنامه رو دانلود کردم و فهمیدم اصلا برای پخش دی وی دی خوب نیست !!!
    چرا که فیلمی رو از روی دی وی دی 100% لود کرد و بعد پیغام خطا داد که پخش نشد !!!
    البته شاید هم مشکل از نابلدی من باشه !!! » عمرا »

    برای همین هم ترجیح دادم از همون برنامه ی رایگان
    » VLC media player» استفاده کنم !!!
    همه چی داره …
    و همچنین :
    «K-Lite_Mega_Codec_Pack_3.7.5» هم که جای خودش !!!

    عجب دنیای متنوع و زیبایی شده که حق انتخاب توش هوار تاس !!!

    علی یارت .

    پاسخ: من هم چندتا مشکل توی این نرم افزار پیدا کردم که الان ;k-lite رو ترجیح می دم و از این برنامه استفاده می کنم.

  3. man anti viros mikham komak konid kamouteram sokht


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

