نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | مه 9, 2008

ارسال هدایا

سلام

بعد از چندین هفته دست به قلم نشدن الان برای شروع پست جدیدم مشکل دارم!
به روش مهران جان می نویسم:

1. هدایا ارسال شد. ایشالا به زودی آمار ارسال و لیست نرم افزارهارو توی وبلاگ قرار می دم و یک صفحه مجزا برای اون پروژه – دوست دارم ادامه داشته باشه.

2. من هر هفته فقط یک بار از اینترنت استفاده می کنم که امیدوارم بتونم به حالت اول برگردم! الان هم کافی نت هستم و فکر می کردم استفاده از اینترنت ارزون شده ولی مثل اینکه داره به ساعتی 1000 تومن نزدیک میشه! الان ساعتی 900 نوشتند.

3. به تهران رفتیم برای نمایشگاه کتاب که هم شلوغ بود هم بی برنامه – مجتمع پایتخت هم که همیشه توی برنامه تهرانم هست! دوستم هم PSP خرید. مبارکش باشه!

4. چرا چندتا از دوستای صمیمی من واسه سی دی ها ثبت نام نکرده بودند؟ خلاصه از دستشون دلخور هستیم!

فعلا خدانگهدار


Responses

  1. مرسی
    ما که منتظریم

  2. والا من سر از محتوای سی دی های در نیوردم واسه همسن سفارش ندادم !! یعنی متوجه نشدم اوبنتو میدی یا نرم افزار ؟
    من بدون اتوران نمیخوام :دی

    پاسخ: سلام, هم سی دی اوبونتو بود و هم سی دی نرم افزار آزاد / البته کوتاهی از من بود. چون سرم شلوغه زیاد نتونستم توضیحات بیشتری ارائه بدم و اتوران هم رفت به آینده!

  3. قسمت چهارم رو با من که نبودی؟😉
    این حرفا یعنی اینکه اینترنت رو ترک کردی. آره؟

    پاسخ: سلام کمال جان, مثل اینکه اینترنته که داره مارو ترک می کنه! این کافی نت هم با گوگل مشکل داره! نه جی میل باز میشه نه گوگل ریدر!

  4. سلام

    سی دی عیدی که فرستادین امروز ظهر شنبه مورخ 21 اردیبهشت به دست ما رسید. خیلی ممنون. گنجینه بسیار عالی بود. واقعا حال کردم. البته هنوز چیزی نشده دوتا از دوستام که زنگ زدن و بهشون در این مورد گفتن خواستن و منم دارم رایت می کنم عصر بدم بهشون. تا بتونم از این این گنجینه رایت می کنم و در اختیار دوستانم قرار می دم.

    بازم تشکر می کنم.

    پاسخ: درود, ممنونم شما لطف دارید. ایشالا سی دی رو با هم کاملتر کنیم.

  5. دستت درد نکنه آقای ژوبین، رسید! بسی ممنونیم.

    اووووووووووو چه گرونه بیا اینجا ساعتی 600 e

    : ))

    پاسخ:🙂 پس از این به بعد واسه نت رفتن میام اونجا!!

  6. ژوبین جان بسته دیروز 21/2/1387 به دست من هم رسید واقعا دستت درد نکنه به امید آزادی …

  7. ژوبین جان سلام.
    والا چند بار خواستم بیام و ثبت نام کنم ولی گفتم شاید باعث زحمتت بشه. به هرحال رایت کردن این همه سی دی و فرستادنشون علاوه بر هزینه، کلی از وقتت رو هم میگیره. واسه همین ثبت نام نکردم.
    والا نمیدونستم ناراحت میشی.
    بازم ممنون و همچنین عذر خواهی میکنم.

  8. ژئبین جان سلام
    امروز ساعت 1:28 دقیقه سی دی هایی رو که لطف کردی فرستادی رسیدن. ازت خیلی خیلی ممنونم. واقهاً دستت درد نکنه از اینکه زحمت کشیدی برام فرستادیشون. من هم الان در حال رایت کردن همین سی دی هام. قصد دارم با اجازه شما یه اتورانم برای نرم افزارها درست کنم و پخششون کنم و البته اسم شما رو هم به عنوان گرد آورنده نرم افزارها قید می کنم.
    با کمال تشکر از تو دوست عزیزم محمد رضا قهرمانی.

  9. ژوبین جان سلام
    امروز ساعت 1:28 دقیقه سی دی هایی رو که لطف کردی فرستادی رسیدن. ازت خیلی خیلی ممنونم. واقهاً دستت درد نکنه از اینکه زحمت کشیدی برام فرستادیشون. من هم الان در حال رایت کردن همین سی دی هام. قصد دارم با اجازه شما یه اتورانم برای نرم افزارها درست کنم و پخششون کنم و البته اسم شما رو هم به عنوان گرد آورنده نرم افزارها قید می کنم.
    با کمال تشکر از تو دوست عزیزم محمد رضا قهرمانی.

  10. ژوبین عزیز از ارسال هدایای شما ممنون و متشکرم
    محمد هادی کریمی

  11. دست شما درد نکند
    هدیه ها به دستمان رسید
    گرچه همچنان بچه محل ها دعا گویند❗

  12. سلام ژوبین عزیز .
    گنجینه رسید بالاخره !
    بسیار لذت بردم ، ممنون .
    در ضمن با تعدادی برنامه از مجموعه ی خودم کاملتر و بین دوستان پخش کردم .
    از بابت نامه هم باید بگم فکر کنم اطاعت امر کردم !!! نه ؟ (-;
    علی یارت .

  13. آقا سي دي رسيد
    خيلي ممنون

  14. سلام پ.بين بسته من هم رسيد البته شنبه رسيد ببخشيد من دير اومدم گفتم. دست درد نکنه از اوبونتو هم ممنونم انشالا کي بشه جبران کنيم

  15. از شما دعوت ميکنم که از پايگاه های ايرانتونين ديدن کنيد

    ايرانتونين در ضمينه کانادا و ايرانيان مقيم اين کشور فعالييت ميکند

    خوشحال ميشام اگه ما رو از نظرات گهر بار خودتون بهرمند کنيد
    همينطور باعث افتخار خواهد بود اگه با نام خودتان در انجمن عضو شويد تا همه از اطلاعات شما بهرمند شويم

    پايگاه ايرانتونين
    http://www.irantonian.com
    انجمن ايرانتونين
    http://www.irantonian.net

    در پايان اگر دوست داشتيد خوشحال ميشيم به ايرانتونين پيوند بدين
    صميمانه منتظر شنيدن نظرات شما هستيم

    با تشکر

  16. کم کاری نباشه.
    امدیوارم موفق باشیو
    منتظر پست های جالب هستم.

  17. سلام ژوبين جان
    شرمنده من يه مدت به اينترنت دسترسي نداشتم!
    بعد هم كه ديدم به بازي دعوت شدم خيلي از عيد گذشته بود
    ايشالا بازي بعدي در خدمتم

  18. كجايي ژوبين؟

  19. بسته به دست من نرسیده چند بار هم ایمیل زدم جوابی ندادید

  20. درود.
    احوال آقا.
    ظاهرا خیلی وقته آپ نکردید. نکنه خدای نکرده اتفاقی افتاده.
    نوکرم.

  21. دوست عزيز سلام
    خوشحال شدم كه شنيدم بالاخره عيديات *خش شد
    موفق باشي

  22. سلام خوبی؟

    بعد از عمری کامنت دادم!

    راستش مطالبت رو با فید میخونم ولی فرصت اومدن نداشتم

    پیروز باشی

  23. g

  24. ژوبین داریم نگران میشیم
    یه خبری بده

  25. با درود بر شما
    عید نوروز بر شما و همه ی ایرانیان عزیز مبارک.
    امیدوارم سال خوب و پرباری داشته باشید.😀


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

