نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | ژانویه 27, 2008

سلام وردپرس

مدت زیادی از تصمیمم برای وبلاگ‌نویسی می‌گذرد. در این مدت سعی کردم سرویس‌هایی که امکان وبلاگ‌نویسی رایگان را به کاربران می‌دهند امتحان کنم. بین بلاگر و وردپرس جنگ عجیبی در گرفته بود! مخصوصا با اعلام خبر پشتیبانی از فارسی در بلاگر این رقابت جدی‌تر شده بود تا وقتی که دیدم وردپرس فضای رایگان آپلود عکس، پی دی اف و چند فرمت دیگر را به سه گیگابایت افزایش داده. از طرفی من با منوی وردپرس راحت‌تر بودم که البته یکی از دلایلش حجم بالای تبلیغات وبلاگ‌نویسان وردپرس است!

جایی که در اینجا نوشته‌ام هم یکی از دلایل وبلاگ‌نویسی من صمیمیت بین وبلاگ‌نویسان بود که خیلی برای من مهم هست، پس چه سرویسی بهتر از وردپرس؟
حالا اینها به کنار، عکس‌های زیر را ببینید:

wp-wlc
wp-wlc2

من اگر می‌دانستم انقدر برای این‌ها مهم هستم زودتر وارد وردپرس می‌شدم!
احتمالا هرکسی این نوشته من را مطالعه کند فکر می‌کند من از وردپرسی‌های قدیمی هستم، ولی اینطور نیست، خواستم شوخی کرده باشم و به خودم خوش‌آمد بگم (!) و اینکه من همیشه روی وسایلی که استفاده می‌کنم تعصب خاصی دارم پس وردپرسی‌ها خیالشان راحت که یک باتعصب دیگر هم به جمع‌شان اضافه شد!


Responses

  1. خوش آمدید به نظرم راه خوبی رو پیش گرفتید . من هم با اجازه شما رو لینک کردم …

  2. خوش اومدی

  3. به وردپرس خوش اومدی
    منم سیستم های مدیریت محتوی زیادی رو آزمایش کردم تا به وردپرس رسیدم
    —————————-
    به به محمد کشوری عزیز رفیق شفیق خودم! میبینم که زودتر از من اومدی اینجا رو دیدی🙂
    اینم واسه نمایش صمیمیت بین وردپرسی ها😆
    شوخی کردم ژوبین جان من و محمد کشوری علاوه بر محیط مجازی اینترنت در دنیای واقعی هم با هم همکاریم و حد اقل 8 ساعت در روز از دیدن هم فیض میبریم😉

    پاسخ: مرسی، دات اورگی‌ها هم با دات کامی‌ها صمیمیند؟ اسپند دود کنم چشتون نزنم :دی بازم تشکر

  4. ارگ و کام نداره ژوبین جان!😛
    هر دو شون به هر حال وردپرس هستند

    ضمنا محمد ما یه ارگ هم تو کشوری دات کام داره ولی دایورتش کرده رو وردپرس دات کام

    پاسخ: آخه فکر می‌کردم بیشترین دلیل صمیمیت میزکار وردپرس دات کام باشه. به حر حال من همه جوره هستم :دی

  5. سلام
    ما نیز به سهم خود خوش آمد می گوییم امیدواریم موفق باشد و ما نیز از مطالب شما بهره مند گردیم .

    یا علی مدد .

  6. سلام چوبین جان
    خوشامد می گم!

  7. ژوبین انتخاب درستی کردی. من بلاگر رو دوست دارم، اما وردپرس را دوست‌تر می‌دارم!!

  8. یه قالب وردپرسیه توپ هم انتخاب کن واسه اینجا! یکم سرگیجه گرفتم

    پاسخ: من قالب را با همه بروزرها امتحان کردم، تنها مشکلی که دیدم تیتر نوشته‌ها در اپرا بود. مشکل دیگه‌ای داره؟

  9. test


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

