نگاشته شده توسط: ژوبین آی تی | ژانویه 27, 2008

درباره من

درباره وبلاگ:
سعی می‌کنم با ایده‌هایی که دارم و کمبودهایی که در وبلاگستان مشاهده کرده‌ام وبلاگی ساده و قابل فهم در زمینه آی‌تی، فناوری اطلاعات و بحث‌هایی در همین زمینه را اداره نمایم به صورتی که آماتورها نیز بتوانند از نوشته‌ها استفاده نمایند.
بیشتر اطلاعات و نوشته‌ها در زمینه آی‌تی خواهد بود و گاهی نیز روزنوشت یا مطلب عمومی در حس و حال خودم خواهم نوشت.

درباره من:
دانشجوی رشته نرم‌افزار هستم. تا الان فقط خواننده وبلاگ‌ها بوده‌ام اما دلایلی باعث شد که قدم به دنیای وبلاگ‌نویسی بگذارم.
یکی از دلایل صمیمیت بین وبلاگ‌نویسان است که خیلی وسوسه انگیز است.
دلیل دوم کمبود وبلاگ‌نویس هم‌استانی است که خیلی آزارم می‌دهد.
دلیل سوم این است که وبلاگ‌نویس معمولا در یک جمع است، از بسیاری امکانات استفاده می‌کند و می‌تواند نتیجه‌اش را در وبلاگش استفاده کند.
دلیل چهارم من برای ورود به وبلاگ‌نویسی شخصی است.

ژوبین:
ژوبین یک اسم پسرانه اصیل ایرانی و فارسی است به معنای «نیزه کوچک با سر دوشاخه و نوک تیز»
اسمم ژوبین نیست اما دوست دارم با این نام شناخته بشوم.


Responses

  1. ژوبین منو یاد چوبین میندازه!
    کلی تجدید خاطره کردم
    دستت درد نکنه🙂

    پاسخ: خدارا شکر به یک دردی خوردیم

  2. سلام رفيق اقا اسم شما منو ياد سريال وفا انداخت فكر كنم يدونه ژوبين داشتن اگه فكر درست كار كرده باشه
    وبلاگتم مبارك و اميدوارم در هدفي كه داري موفق باشي 🙂

  3. مبارکا باشه. نگفتی کدام استان؟


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

